piątek, 18 marca 2016

Inspiracja Ani Borowicz

Cześć kochani! Stawiam że primowe papiery znacie i lubicie i wykorzystujecie często, dokładnie tak samo jak nasze Polskie UHKi ;)
Mimo to zawsze warto pokazać je w zupełnie innym wydaniu niż to Wasze ;) 
Dlatego właśnie, przygotowałam dla Was inspirację z papierów tych oto firm ;)
jako bazę użyłam papieru UHK z kolekcji Paris paris, natomiast wierzchnia warstwa to papier Tales of You & Me-Jardin de Fleurs i jego piękna prawa i lewa strona ;) ponieważ papiery primy są mocno kwieciste postanowiłam pociągnąć ten temat i stworzyć totalny wysyp kwiatów ;) 
Użyłam w tym celu żywicznych różyczek ze sklepowej oferty ;) na koniec dołożyłam perełki i śliczną wróżkę tuż obok ramki z masy plastycznej ;)
Wybaczcie mi że lista podlinkowanych produktów które użyłam jest tak malutka 
ale to tylko i wyłącznie Wasza sprawka! Tak poszaleliście na wyprzedażach że muszę czekać na dostawę ;)
Całusy!








Materiały:

2 komentarze: