czwartek, 6 marca 2014

Inspiruje Moriony

Uchwycenie dwóch moich córek na jednym ostrym zdjęciu praktycznie graniczy z cudem. Kiedy ten "cud" się w końcu zdarzył postanowiłam oprawić go po mojemu czyli na kolorowo w formie blejtramu. Tło stworzyłam z papierowych ścinków, pokrytych gesso i zamediowanych farbkami 13arts. Na tak przygotowanym "podłożu" ułożyłam kompozycję z papierów i dodatków z bardzo optymistycznej i kolorowej kolekcji "Hey kid" od Pink Paislee. Kolekcja jest idealna zarówno dla młodych elegantek jak i małych rockmanów.








               
'
   

4 komentarze:

  1. To najbardziej pozytywny scrap, jaki w życiu widziałam! :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! Te kolory są rozbrajające! Kompozycja powala! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przewesoły scrap - dzięki kolorom i zdjęciu z maluszkiem.

    OdpowiedzUsuń