środa, 20 listopada 2013

Słodko od Moriony

Dziś nieświątecznie za to słodko i dziewczęco .


"Witajcie moi drodzy. Zgadnijcie co mam dzisiaj dla Was? Tak. Layout. Kolejny :) A na nim po raz kolejny moje młodsze słodkości oprawione w papiery American Crafts. Tym razem wybrałam kolekcję "Neapolitan". Ma piękne pastelowe kolory i wygląda jak malowana akwarelą. Ma też sporo fajnych elementów do powycinania :)  Ja użyłam kwiatów z jednego z arkuszy do ułożenia kompozycji wokół zdjęcia. Wisienkami na torcie są kwiaty Primy, których na Scrapbutikowych półkach nie brakuje. W ramach akcentów dodałam również ćwieki z Primowych kolekcji. Bardzo lubię ostatnio wykorzystywać w swoich pracach zwykłą kalkę kreślarską. Można przy jej pomocy stworzyć kolejną przestrzenną warstwę, która sporo wnosi do tekstury całej kompozycji ale nie narzuca się oczom. Jest to na prawdę wdzięczny i niedrogi dodatek."








Ania uzyła:



1 komentarz: