piątek, 11 października 2013

LOyotowe inspiracje

Moriony i Enthia przygotowąły dwa neismowite LOsy .
Morionowa inspiracja:
 
                        Tam wiem, robię się nudna z tymi dziewczyńskimi layoutami. Ale cóż poradzę? Te zdjęcia same prosiły się o oskrapowanie. A na zdjęciach ja i moja starsza córka wygłupiające się do aparatu. Ponieważ zdjęcia są czarno - białe, mogłam dobrać do nich dowolne zestawienie kolorystyczne. Nie chciałam, żeby było zbyt poważnie i romantycznie więc postawiłam na sporo stemplowania oraz połączenie różu i mięty. Pomogły mi w tym papiery z kolekcji "Messy head" od 7 Dots. Dorzuciłam do nich najróżniejsze dodatki: guziczkowe ćwieki od Artemio, niebieskie ćwieki od Primy, przestrzenne dodatki od K&Company, piankowy napis z kolekcji Artisan od Pink Paislee. Jak widzicie, łączenie dodatków z różnych kolekcji i firm wcale nie musi być trudne. Oprócz dodatków użyłam również sporej ilości stempli, w tym Primowych stempli imitujących skrawki washi tape. Uwielbiam je, bo dzięki zamontowaniu na drewienku są od razu gotowe do użycia a przy tym bardzo uniwersalne.



wykorzystane mareriały :






Entahia natomiast przygotowała jesienna nastrojową pracę :

Za oknami zaczynają spadać liście i właśnie teraz możemy podziwiać najpiękniejszą Polską Złotą Jesień. Na mnie ta feeria barw działa bardzo inspirująco.
W swojej pracy postawiłam na niecodzienne zestawienie brązów i pomarańczy z kolorem niebieskim. Barwy starałam się dopasować do fotografii. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do dodania do waszych jesiennych prac jakiegoś innego, kolorowego akcentu. :)






uzyte produkty :

2 komentarze:

  1. obie prace piękne ;) napatrzeć się nie mogę ... różowe cudnie słodkie a jesienne przepiękne ... i te chlapania ... oj jak ja bym tak chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dziewczyńskie losy i mogę je oglądać w nieskończoność! Oba cudowne, ale serce moje skradł różowy! xD Genialne zdjęcia, świetna oprawa!

    OdpowiedzUsuń