piątek, 16 listopada 2012

Piekielna Owca i zimowe karteczki...

Dziś mam dla was mrożone karteczki z papierów Inkido  ( To dopiero pierwsza partia ). Papiery są świetne do pracy  bardzo mi się podobają kolory Tu użyłam szarych gwiazdek i paseczków z dodatkiem fioletu z papieru Love Songs. Całość obficie posypałam brokatem  uzyskując efekt zaszronienia. Powiem szczerze że nie wybrałabym sama tych papierów ale kiedy zobaczyłam je w paczce poczułam ze to jest to. Super uniwersalne , bardzo przyjemne we współpracy pocięłam już cały posiadany zapas na kartki  którymi pomału będę was zasypywać. Zarówno gwiazdeczki jak i paski  są idealne do prac świątecznych , ale i dziecięcych i ślubnych  bardzo delikatne nie agresywne wzory dają pełna możliwość obróbki.




4 komentarze:

  1. Jakie sliczne! Moge odgapic?prosze proszę...nie mam takich papierów,nie mam takich wykrojników ,ale mam chęć spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень,очень красиво!..нежно..воздушно..морозно..!

    OdpowiedzUsuń