piątek, 11 maja 2012

Piekielna Owca inspiruje

Witajcie !

Dziś ponownie chciałabym was zainspirować na dzień Matki. Moja Mama jest miłośniczką kwiatów. W ramach prezentu na dzień Matki przygotowałam dla niej ogród zimowy w klatce. Klatka pochodzi ze sklepu "po 5 zł". wewnątrz były paskudne ptaszki i plastikowe śmieci. Zamieniłam je na Kompozycje z różnorakich kwiatów. Są róże , kwiaty wiśni ( magnoliowe cuda !!!) i drobne kwiatuszki. Kompozycję uzupełniłam pokrytym utee domkiem i gałązkami kryształkowymi Magnolii różową i białą. Do tego trochę tasiemek i całość prezentuje się dość okazale. Można klateczkę postawić bądź powiesić w oknie.


Szczególnej waszej uwadze polecam gałązki kryształkowe zastanawiałam sie czy nie sa za drogie. Ale po otrzymaniu ich i szybkim przeliczeniu okazało się że wychodzą bardzo ekonomicznie, a z pewnością dodadzą uroku i blasku waszym pracom :)









Do wykonania użyłam:
gałązek Magnolii Różowej i Białej
Papier ILS i Glitz na listeczki

5 komentarzy:

  1. Urocza!!!! JEST TAK SŁODKA, że z chęcią bym ją zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna, uwielbiam klatki! Wspaniały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dawno w takim sklepiku nie byłam, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, teraz będę się rozglądać za czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...trafiają się"perełki" w takich tanich sklepach- mamy przykład ;) klatka jest cudowna, na pewno mama będzie zachwycona z takiego pięknego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń